Vragen over bestelling

Kan ik na mijn bestelling nog producten toevoegen?

Zolang je order niet verzonden is kunnen we nog producten toevoegen. Stuur een mailtje naar shop@angelo.be met de duidelijke vermelding van je ordernummer en de producten die je wenst bij te bestellen. Je krijg vervolgens van ons een mailtje met een betaalknop.

Kan ik verschillende bestellingen samenvoegen?

Jammer genoeg is het voor ons niet mogelijk om verschillende bestellingen samen te voegen. We kunnen ook geen verzendkosten terugbetalen indien er aparte bestellingen werden geplaatst.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Na elke bestelling wordt een automatische e-mail verzonden ter bevestiging van je order. Heb je echter geen mail ontvangen? Check eerst je spamfolder, het kan gebeuren dat de mail daarin terechtkomt. Is dat niet het geval, neem dan contact op met shop@angelo.be

Ik zie What The Hek BV staan bij mijn bestelling. Wie is dat?

What The Hek BV is onze vennootschap die het merk Angelo.be beheerd. Jouw gegevens zijn veilig en met jouw bestelling gaan we zorgzaam om.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je kan je bestelling terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst. Lees voor het terugsturen onze Refund Policy na.

Zijn onze zaden bio?

Onze zaden zijn niet bio, maar wel schoon en onbehandeld. Gekweekt door telers in Europa.

Kan ik in een bestelling pre-order producten combineren met producten die reeds op voorraad zijn?

Ja, dat kan. Hou er gewoon rekening mee dat we de volledige bestelling pas verzenden wanneer het pre-order product beschikbaar is. Wil je de andere producten toch vroeger ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling. Alleen zo kunnen we een vlotte levering garanderen.

Vragen over verzending

Hoe weet ik wanneer mijn producten verzonden worden?

Wanneer je bestelling werd verzonden krijg je van ons een mailtje met de melding dat het order is afgerond. Je zal daarnaast ook een mail krijgen met de track & trace code om je pakket te volgen. Indien je de track & trace mail niet hebt ontvangen mag je ons contacteren via shop@angelo.be

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer we jouw bestelling verzenden zul je een mailtje krijgen met een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je met je track & trace code je bestelling volgen tot ze aan de deur wordt geleverd.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Tot eind januari kan je elke donderdagavond van 17u00 - 19u00 en zaterdagochtend van 10u00 - 13u00 je bestelling afhalen. Zaterdag 30 december en Zaterdag 13 januari zijn we gesloten. Graag je orderbevestiging meebrengen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor België is dit €6,5 en voor Nederland €7,5

Wie zal mijn pakje leveren?

We werken met PostNL.

Kan mijn bestelling geleverd worden per brievenbuspost?

Neen, onze producten worden per pakket verzonden. Pakketpost is verzekerd en traceerbaar, een envelop helaas niet. We willen onze producten op een veilige manier bij je thuis krijgen. Dank voor je begrip.

Vragen over webshop

Ik heb nog een cadeaubon van de vorige webshop. Kan ik deze nog gebruiken?

De code is nog steeds geldig, geef deze in zonder de "-" tussen. Was jouw code 123-abc-456-def dan is deze nu 123abc456def.

Ik heb een fout gevonden op de webshop. Waar kan ik dit melden?

We doen ons uiterste best om de inhoud van de webshop zo zorgvuldig mogelijk na te kijken. Heb je toch een foutje gevonden? Bedankt om ons een mailtje te sturen via shop@angelo.be