Vragen over bestelling
Kan ik na mijn bestelling nog producten toevoegen?
Heb je al iets besteld, maar bedenk je je dat je toch nog graag iets extra wil?
Geen probleem – zolang je pakket nog niet verzonden is, kun je gewoon bijvoegen. Klik op “Je bestelling bekijken of bewerken” in je bevestigingsmail, of ga naar “Mijn account” op onze website.
Wij bundelen alles netjes in één zending, zonder extra verzendkosten. Handig, toch?
Liever even hulp of twijfel je of je bestelling al onderweg is? Stuur ons gerust een mailtje – we kijken het graag voor je na en voegen het desnoods handmatig toe.
Kan ik verschillende bestellingen samenvoegen?
Stuur ons gerust een mailtje – we kijken met plezier wat mogelijk is.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Na elke bestelling wordt een automatische e-mail verzonden ter bevestiging van je order. Heb je echter geen mail ontvangen? Check eerst je spamfolder, het kan gebeuren dat de mail daarin terechtkomt. Is dat niet het geval, neem dan contact op met shop@angelo.be
Ik zie What The Hek BV staan bij mijn bestelling. Wie is dat?
What The Hek BV is onze vennootschap die het merk Angelo.be beheerd. Jouw gegevens zijn veilig en met jouw bestelling gaan we zorgzaam om.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je kan je bestelling terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst. Lees voor het terugsturen onze Refund Policy na.
Zijn onze zaden en bloembollen bio?
We kiezen onze zaden met zorg: we werken alleen met telers die zo ecologisch mogelijk kweken, zonder synthetische behandelingen. Een deel van ons aanbod is bovendien gecertificeerd biologisch – dat staat steeds duidelijk vermeld. 🌿
Zo weet je zeker dat je zaait met respect voor natuur en bodem.
Kan ik in een bestelling pre-order producten combineren met producten die reeds op voorraad zijn?
Ja, dat kan. Hou er gewoon rekening mee dat we de volledige bestelling pas verzenden wanneer het pre-order product beschikbaar is. Wil je de andere producten toch vroeger ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling. Alleen zo kunnen we een vlotte levering garanderen.
Vragen over verzending
Hoe weet ik wanneer mijn producten verzonden worden?
Wanneer je bestelling werd verzonden krijg je van ons een mailtje met de melding dat het order is afgerond. Je zal daarnaast ook een mail krijgen met de track & trace code om je pakket te volgen. Indien je de track & trace mail niet hebt ontvangen mag je ons contacteren via shop@angelo.be
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer we jouw bestelling verzenden zul je een mailtje krijgen met een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je met je track & trace code je bestelling volgen tot ze aan de deur wordt geleverd.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je bent van harte welkom om je bestelling af te halen – tijdelijk wel enkel op afspraak via shop@angelo.be, tot begin september.📍 Raveschootsveldstraat 6, 8750 Wingene (België)Let op: onze showroom is in tussentijd even gesloten.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per land en kunnen in sommige gevallen afhangen van het gewicht.Het exacte tarief wordt automatisch berekend en getoond tijdens het afrekenen.
Wie zal mijn pakje leveren?
Op dit moment werken we samen met PostNL voor al onze leveringen.Heb je liever een andere vervoerder? Laat het ons weten via e-mail na je bestelling – dan zoeken we samen naar een oplossing.
Kan mijn bestelling geleverd worden per brievenbuspost?
Neen, onze producten worden per pakket verzonden. Pakketpost is verzekerd en traceerbaar, een envelop helaas niet. We willen onze producten op een veilige manier bij je thuis krijgen. Dank voor je begrip.
Naar welke landen leveren jullie?
We leveren momenteel naar België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Italië, Oostenrijk, Portugal en Spanje.
Woon je in een ander land en wil je toch graag bestellen? Stuur ons gerust een mailtje – we bekijken graag wat mogelijk is!
Vragen over producten
Zijn alle bloemen uit de collectie eetbaar?
Enkel de bloemen in de categorie "Eetbaar" zijn gegarandeerd eetbaar. Je kan deze hier vinden
Vragen over webshop
Ik heb een fout gevonden op de webshop. Waar kan ik dit melden?
We doen ons uiterste best om de inhoud van de webshop zo zorgvuldig mogelijk na te kijken. Heb je toch een foutje gevonden? Bedankt om ons een mailtje te sturen via shop@angelo.be
Hebben jullie een winkel?
We hebben geen klassieke winkel, maar wél een showroom in Wingene waar je onze producten kan kopen en advies vragen.
Let op: de showroom is tijdens der zomervakantie gesloten
Tot begin september kan je je bestelling enkel afhalen op afspraak.Het adres: Raveschootsveldstraat 6, 8750 Wingene (België)
Vragen of wil je iets komen ophalen? Stuur ons gerust een mailtje – we helpen je graag verder.