Frequently Asked Questions

Kunnen we je helpen?
Heb je een vraag voor ons of een probleem te melden? Lees hieronder verder, misschien staat het antwoord op jouw vraag op deze pagina. Vind je geen antwoord op je vraag, aarzel dan niet om ons te contacteren. Je vindt hier ook onze contactgegevens.
Vragen over bestelling
Kan ik na mijn bestelling nog producten toevoegen?
Zolang je order niet verzonden is kunnen we nog producten toevoegen. Stuur een mailtje naar shop@angelo.be met de duidelijke vermelding van je ordernummer en de producten die je wenst bij te bestellen. Je krijg vervolgens van ons een mailtje met een betaalknop.
Kan ik verschillende bestellingen samenvoegen?
Jammer genoeg is het voor ons niet mogelijk om verschillende bestellingen samen te voegen. We kunnen ook geen verzendkosten terugbetalen indien er aparte bestellingen werden geplaatst.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Na elke bestelling wordt een automatische e-mail verzonden ter bevestiging van je order. Heb je echter geen mail ontvangen? Check eerst je spamfolder, het kan gebeuren dat de mail daarin terechtkomt. Is dat niet het geval, neem dan contact op met ons op.
Ik zie What The Hek BV staan bij mijn bestelling. Wie is dat?
What The Hek BV is onze vennootschap die het merk Angelo.be beheerd. Jouw gegevens zijn veilig en met jouw bestelling gaan we zorgzaam om.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je kan je bestelling terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst. Lees voor het terugsturen onze Refund Policy na.
Vragen over verzending
Hoe weet ik wanneer mijn producten verzonden worden?
Wanneer je bestelling werd verzonden krijg je van ons een mailtje met de melding dat het order is afgerond. Je zal daarnaast ook een mail krijgen met de track & trace code om je pakket te volgen. Indien je de track & trace mail niet hebt ontvangen mag je ons contacteren via shop@angelo.be
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer we jouw bestelling verzenden zul je een mailtje krijgen met een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je met je track & trace code je bestelling volgen tot ze aan de deur wordt geleverd.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kan je bestelling afhalen na afspraak op ons afhaalpunt. Raveschootsveldstraat 6 - 8750 Wingene - België
Wat zijn de verzendkosten?
We rekenen voor België en Nederland een vaste verzendkost van €4,95 aan. Voor andere landen worden de verzendkosten getoond bij het afrekenen.
Wie zal mijn pakje leveren?
We werken met PostNL. Heb je liever ene andere transporteur? Contacteer ons en we zoeken graag samen met je naar een oplossing
Kan mijn bestelling geleverd worden per brievenbuspost?
Neen, onze producten worden per pakket verzonden. Pakketpost is verzekerd en traceerbaar, een envelop helaas niet. We willen onze producten op een veilige manier bij je thuis krijgen. Dank voor je begrip.
Vragen over de webshop
Ik heb een fout gevonden op de webshop. Waar kan ik dit melden?
We doen ons uiterste best om de inhoud van de webshop zo zorgvuldig mogelijk na te kijken. Heb je toch een foutje gevonden? Bedankt om ons een mailtje te sturen via shop@angelo.be
Contact
Heb je nog vragen? Contacteer ons via mail of via de telefoon met de gegevens hieronder.
Stuur ons een mailtje
Heb je nog een vraag? We helpen je graag verder via shop@angelo.be
Bel ons
We zijn tijdens de kantooruren vlot bereikbaar. +3251282157